Kvällsprommis

Bart lurade mig ut på promenad ikväll. Det har varit ganska kallt här de senaste dagarna, och det var det ikväll också. Det är ganska stor skillnad när det en dag är +22 grader och det nästa dag är +9 grader…img_1513Jag hade egentligen inte alls tid att gå ut och promenera, men då jag såg de här söta lammen och min kaveri Åsnan så kändes det helt okej ändå.
Det var riktigt vacker solnedgång med alla babyfärger. Så fint! Klockan är nu 21.25 och jag borde ännu göra detta idag:

  • Skriva på gradun
  • Packa inför påsken
  • Tvätta håret
  • Städa

ZZZZZZZZ………..

Kommentera

