Tell me when the night is over

Fy fan för vad som hände i Stockholm igår. Eftersom Panda bor i Stockholm kom alla dessa kusligheter igen lite föra nära inpå en. Då jag såg bilderna över vad som hade hänt blev jag så illamående, tänk om min egen syster skulle ha varit där då det hände?! Jag får alldeles ont i magen bara av att tänka tanken och jag kan inte ens föreställa mig hur alla i Stockholm måste ha känt sig.

Det känns som att det bara är en tidsfråga tills det kommer att hända något liknande här och det skrämmer mig så otroligt. Jag vill och orkar inte gå omkring och vara rädd hela tiden. Kan inte den här eviga mörka natten någonsin ta slut??

Kommentera

