En eftermiddag i solen

Vädret råkade bli helt härligt här idag så vi cyklade till Lot en de Walvis som ligger alldeles vid vattnet och åt lunch. Jag åt samma sallad som senast, men den är bara så god att jag inte kunde låta bli. Mums, jag skulle kunna äta den än en gång hihi! 🙂 Köttbullarna var också otroligt goda!Efter att vi hade ätit promenerade vi lite runt i centrum och njöt av solen, jag försökte hitta pollenmedicin och så köpte jag en svart tubkjol från H&M. Så roligt att göra något tillsammans med Bart en lördag eftermiddag istället för att bara sitta hemma och jobba på skolarbeten.

Kommentera

