Trött torsdag

Hejhej! Idag är jag väldigt matt. Som tur är jag ledig idag så att jag kan ta det lugnt, men allt känns liksom jobbigt idag som att allt kräver lite extra energi. Som tur har jag redan dammsugat, torkat damm och köpt mat. Dessutom har jag också jobbat på gradun, hurra! Det enda jag borde orka göra ännu idag är att dra mig till gymmet, men att cykla 40 minuter sammanlagt + ett Tae bo pass känns lite för tungt just nu… Förhoppningsvis får jag lite extra energi de kommande timmarna så att jag ändå skulle få mig dit, det är så skönt när jag väl är där 🙂

Kanske jag skulle försöka sova en stund och sedan äta en riskaka med hummus, kanske det skulle ge mig den extra energin jag behöver. Tja!

Kommentera

