Ojdå…

I det förra inlägget skrev jag att jag var trött och skulle försöka sova en stund för att få energi till kvällens gympass. Nå, det slutade ju med att jag sov på soffan i två timmar och vaknade av att Bart ringde mig 18.10. Min jomppa skulle börja 18.30 och det tar 20 minuter att cykla till gymmet så dit for det gympasset haha!

Så istället steg jag upp och lagade urgoda wraps. Jag har börjat koka ris i buljong tillsammans med lök, vitlök och tomat och det är så gott! Jag tycker att vanligt ris är ganska tråkigt och Bart älskar ris så denna kompromiss passar oss perfekt. I min wrap hade jag också falafel, sallad, avokado, tzatziki och hummus. Lite halloumi till skulle ha gjort wrapen komplett, YUM ❤  Får se om jag skulle köra en 20 minuters HIIT här hemma för att lite röra på mig, med tanke på att jag sov i två timmar skulle det kanske vara bra att göra mig av med lite energi så att jag kan sova i natt. Natinati!

Kommentera

