Good morning sunshines! 

God morgon på er! Hur mår ni, hade ni en bra måndag? Min måndag var ganska lagom, varken blää eller hurra. Det enda jag gjorde igår som var lite ovanligt var att jag gick på Piloxing klockan 21. Jag tror att jag aldrig har tränat så sent. När timmen tog slut klockan 22 visade min telefon ”Time to go to bed” haha! 

Nu sitter jag på tåget påväg till jobbet. Vi skall idag ha en session med alla nya anställda och alla teamleaders skall berätta om vad deras team jobbar med och så skall vi få höra mer om företaget av direktören i Amsterdam. Det skall bli riktigt intressant att höra, med tanke på att jag jobbar med HR och rekrytering är det ju ganska viktigt att jag vet vad alla håller på med. Jag skall ju ändå ha någon slags koll på allt som händer på kontoret. Kul blir det i varje fall och så får jag komma mer i kontakt med de nya i alla de andra teamena också! 🙂 

Ha en fin tisdag mina vänner! 

Kommentera

