8 tankar

Några tankar som snurrar runt i huvudet på mig just nu:

  • Om 9 dagar åker jag hem till Finland över påsken, hurra! Vem vill meet up??
  • Jag måste köpa nya blommor, våra dog en kvick och oväntad död igår…
  • Jag har grymt shoppingsug och inga pengar haha!
  • Varför skall det bli 10 grader igen när det förra veckan var 22?
  • Jag måste gå till frissan, jag HATAR mitt hår just nu! Imorgon kommer jag säkert dock tycka att det är helt okej igen, men nee det ville inte alls sammarbeta med mig i morse.
  • Jag är så lycklig över att Kitty är i Amsterdam! Jag har riktigt saknat henne.
  • Jag som älskar listor har börjat använda appen Wunderlist. Jag har skilda mappar för jobbet, matlista, vad jag måste köpa, kläder jag vill ha osv. Så bra känsla då man får bocka av flera saker samtidigt, särskillt de som finns i jobbmapparna!
  • Jag måste ta och gå igenom mina garderober, jag tror det finns ganska mycket som jag inte använder längre och tar onödig plats. Dessutom måste jag ta fram mina vår- och sommarkläder och gå igenom dem också. Veckoslutsplan!
Kommentera

