Söndagslistan

Processed with VSCO with c1 preset

  • Vad skall du göra idag? Skriva på gradun, baka scones och gå på en promenad, skall försöka bota den lilla vinhuvudvärken jag har från igår. Så skall jag antingen laga köttfärs eller köttbullar till middag, jag har inte riktigt bestämt mig för vilkendera det skall bli
  • Vad har varit bäst den här veckan? Gårdagens housewarming hemma hos Maarten och att vi hade över 20 grader och sol i två dagar
  • Vad har varit sämst den här veckan? Ganska jobbig pollenallergi…
  • Vad har du sett för filmer? Inga filmer, men däremot några avsnitt HIMYM, Grace&Frankie och Call the Midwife
  • Vem har du snapchatat med mest? Panda antar jag
  • Vad längtar du efter? Jag längtar efter en massa olika saker. Bland annat längtar jag tills gradun är klar, sommar och sol, att vara brun, men just nu i denna stund så cravear jag helt otroligt bulla
  • Vad vill du tipsa om? Underskatta inte att gå på yogatimmar på gymmet, det är verkligen så skönt! Jag hade riktigt ont i nedre ryggen igår så jag gick igår på Club Yoga, en timme som innehåller både yoga och pilates. När timmen var slut var jag helt råddig i huvudet för det var så skönt och avslappnande, dessutom var min ryggont som bortblåst. Jag har alltid haft lite komplex över att gå på yoga eftersom jag är stel som en kratta, men hädanefter skall jag verkligen försöka gå en gång i veckan på yoga!
  • Vilken låt sammankopplar du den här veckan? Shape of You av Ed Sheeran, har nynnat på den hela veckan
  • Vilka emojis får sammanfatta veckan? 🌞😎🏃🏼🤓🌷 
Kommentera

