Gradu, HIIT och shakshuka

Hej på er! Lite sen update idag, men vad gör nu det egentligen… 🙂 Det är fredag idag vilket betydde att var jag ledig från jobbet. Eftersom jag ännu studerar medan jag gör min praktik tyckte jobbet att jag kan jobba 80% och vara ledig en dag i veckan så att jag också hinner fokusera på gradun. Väldigt tacksamt måste jag säga att det är, det är ganska skönt att jag inte måste stressa varje dag efter jobbet med att skriva.

Men i varje fall, slut babblat om det. Imorse cyklade jag till skolan för att jobba på gradun som faktiskt inte ser så dålig ut för att säga det själv. Min graduhandledare var jätte nöjd med min resultatdel vilket var sååå skönt! Nu jobbar jag på min diskussionsdel och så är det bara finslipning kvar. KÄÄÄK! Processed with VSCO with a5 presetEfter att jag hemma hade njutit en stund på balkongen, sett några avsnitt av nyaste säsongen av Grace & Frankie gjorde jag en HIIT workout. Förstås skulle det börja regna när jag tänkte dra mig ut på en springrunda så jag fick köra ett kort men effektivt pass inne istället. Processed with VSCO with a5 presetNär jag hade jomppat och duschat klart hällde jag upp ett välförtjänt glas rödvin och kockade ihop en shakshuka. Det var första gången jag lagade det själv, den blev lite vattnig och skulle ha behövt lite mer kryddor men annars var det lika gott som alltid! Det blev dock ingen bild på shakshukan, vi var för hungriga med Bart så jag glömde bort att fota den haha! Kanske ni får se en bild imorgon på resterna hehe 😉 Ha en riktigt skön kväll, nu blir det HIMYM och glass!

En reaktion på ”Gradu, HIIT och shakshuka

Kommentera

