Sommarvärme, pizza och rödvin

HÄJ! Jag lever och mår bra trots att det har varit tyst här i ett par dagar. Nu när jag jobbar ser mina dagar främst ut såhär:

  • 6:45 – vaknar, har klädkris, sminkar mig, äter morgonmål
  • 8:05 – tåget går mot Amsterdam
  • 9:00 – kommer till jobbet
  • 17:00-17:30 – går från jobbet
  • ca 18:30 – kommer hem

Så ni kan ju se att 12h av dygnet går åt till något som har med jobbet att göra. I varje fall trivs jag super bra och jag är så glad över att jag har fått möjligheten att göra min praktik på Bestseller. Det enda som gör mig stressad är att alla klär sig så jävla snyggt så det sätter press på mig varje morgon haha!

Idag har det varit 22 grader varmt och soligt. 22 grader varmt 30 jävla mars!! Helt galet, men gud så jag njuter! Jag cyklade hem i bara klänning, tunna strumpbyxor och solglasögon och hade nästan hett. Det har ju varit varmare idag än det typ vanligtvis är i Finland under sommaren!

Så för att fira dagens härliga väder och sommarkänsla bestämde vi med Bart i matbutiken för att skippa matlagningen för idag och istället beställa pizza och dricka rödvin. Passade mig riktigt utmärkt om vi säger så! 🙂 Oj vad livet är underbart ibland!

En reaktion på ”Sommarvärme, pizza och rödvin

Kommentera

