Ledig dag fylld med saker att göra

Hej på er! Det är otroligt hur det tar på en att jobba långa dagar, igår somnade jag bums då jag lade huvudet på dynan. Bart hade hur mycket energi som helst igår kväll så han låg och sjöng och härjade medan jag bara ville sova hahah! Ombytta roller har vi definitivt nu. Igår kväll var jag på afterwork med mitt team och vi hade det jätte roligt! Vi är alla från olika länder (Holland, Sverige, Grekland och Finland) så vi pratade mycket om kulturskillnader både i vardagslivet och i arbetslivet men också annat mer slappt såsom instagram och bloggar. Så roligt med teamkvällar 🙂

Idag är jag ledig, jag jobbar ju fyra dagar i veckan så jag skall hinna studera och skriva gradu också. Egentligen kommer jag att vara ledig på fredagar men eftersom det imoron är bl.a. en fotografering och pubquiz efter jobbet på kontoret tänkte jag att jag hellre är där då än idag. Så när jag väl har skrivit klart detta skall jag cykla till skolan, crunch some numbers med SPSS (hurra….), så skall jag storshoppa mat, tvätta byke, laga linsgryta och gå på tae bo. Allt sådant som man inte hinner göra en vanlig arbetsdag helt enkelt. Ha en fin dag! ❤

Kommentera

