Andra dagen i Amsterdam

Så var andra arbetsdagen över. Idag fick jag göra mer hands-on uppgifter vilket var riktigt roligt, nu har jag verkligen sett lite av vad både en som jobbar med rekrytering och HR gör. Dagen gick riktigt fort och plötsligt var klockan fem och set var dags att börja packa ihop. Jag är så glad över att jag har hittat ett jobb som jag verkligen tycker om!

Nu sitter jag på tåget påväg till Leiden och påväg hem skall jag gå och köpa mat och så måste jag dra mig till gymmet. Jag har inte satt foten där på en vecka så jag måste få till det ikväll före det blir för lång paus och motivationen är long gone haha!

Kommentera

