Arma pollen

Hahahah, en bild som aldrig blir gammal

Jag som igår hoppades på att jag inte ännu skulle känna av pollensäsongen måste ha jinxat det hela eftersom jag har varit ganska slö och min näsa har runnit, kittlat och jag har nyst flera riktigt stora nysningar idag. Hela dagen gick lite som i en haze och jag orkade inte riktigt göra någonting, mest har jag bara suttit och stirrat framför mig. Så talade jag med Panda och insåg att det kan vara på grund av pollen, så tog jag en allergitablett och hux flux så kändes min näsa bättre.

Jag hade tänkt träna idag, men kroppen sade bara nej så istället tog jag en varm dusch och gjorde mig resefin inför weekendens Londonresa och nu sitter jag redan i pjamas och mysig tröja trots att klockan bara är 19. Jag skall ta det riktigt lugnt resten av kvällen, Bart måste jobba sent ikväll så jag skall se på Call the Midwife, äta gott och packa det sista inför London. Imorron ere freeeeda och dags för London, mmmmmm!

Kommentera

