15 mars och 15 grader

Alltså en sån vårdag vi blir bjudna på idag igen! Strålande sol och närmare 15 grader, jo man tackar! Eftersom jag inte har haft något speciellt inplanerat idag har jag tillbringat en stor del av dagen ute. Först gick jag och köpte lite mat i den här outfiten. Alltså lyckan då man kan gå ute i klänning, strumbyxor och läderrock och få varmt i medlet av mars! ❤ När jag kom hem satt jag ute på balkongen och läste bok i en timme och det var så otroligt avkopplande. Jag älskar att läsa bok och helst gör jag det i en solstol, så närmare än det kunde jag inte riktigt komma än så länge 🙂Nu kom jag just in efter en en timmes powerwalk runt golfbanan. Jag ser så fram emot lite senare under våren då alla träd börjar blomma och blir ljusgröna, jag tycker träden nästan är som vackrast då. Vi får bara hoppas på att det inte blir en horror pollenvår, något sådant skulle jag inte orka med haha! Hoppas ni också har haft en fin och solig dag! Puss!

Kommentera

