Vid min svans, det är vår!

Förlåt för usla snapchat bilder två dagar i rad, men jag har inte riktigt fotat något annat än med snapchat hahah… 

Hej på er! Jag har haft en ganska effektiv dag idag. Jag vaknade tidigt och hade en lugn och skön morgon men sen turbojobbade jag på graduns resultatdel i skolan med de två andra flickorna som jobbar med samma rubrik och så cyklade jag till gymmet efteråt. Det känns skönt att vara back on track, det kändes så eländigt att vara hemma för ett par dagar sedan.

På förmiddagen var det alldeles härligt väder! Jag började med att cykla med jackan på men det var alltför varmt så jag tog av den och cyklade halva vägen till skolan i bara tröja och solglasögon. LYCKAN ALLTSÅ! Tyvärr var det blåsigt och kyligt när jag skulle cykla hem från gymmet, men förmiddagen var så härlig så det gjorde ingenting. Jag känner mig verkligen som Mumin när han säger ”Vid min svans, det e vår”. Kanske det var min Tofslan&Vifslan tröja som gav mig en extra Mumin-dos 🙂

Kommentera

