Hemma igen

Hej på er! Nu är jag hemma i Leiden igen. Jag måste säga att jag nog inte riktigt var färdig med skidåkandet för i år, jag märker att jag hela tiden längtar tillbaka. Jag känner mig inte riktigt redo för att dyka in i vardagen ännu, jag var på en kort springrunda och det rullade inte alls, jag har smått ont i huvudet och är bara allmänt lite off. Blääää…

Igår när jag kom hem hade vi dock en jätte skön kväll med Bart, vi åt plättar till middag och så såg vi på gamla How I Met Your Mother avsnitt. Så däckade jag vid 21 och sov i 11h. Gud vad skönt det var att sova i egen säng! ❤ Snart kommer det mera Cervinia inlägg och bilder, men först skall jag sätta mig ute på balkongen och njuta i solen. Det är över 10 grader här och sol så det är riktigt skönt väder. Hoppas solen skulle pigga upp mitt humör lite…

Kommentera

