På flygfältet

Hejhej! Nu har då en hel vecka i Alperna rusat förbi och jag sitter på flygfältet igen. Vi har haft en ljuvlig vecka i Cervinia med jätte varierande väder och bra skidåkning. Det enda lite trista var att det igår blåste så hårt att allt var stängt vilket ledde till att vi inte kunde skida under vår sista dag… Men solen strålade hela dagen så vi satt ändå ute och njöt. Ni får läsa mer om vår vecka under den inkommande veckan! 🙂

Nu är jag som sagt på flygfältet och mitt flyg går om lite på en timme. Jag kom hit i god tid och så shoppade jag fin pasta i taxfreen och så satt jag mig på ett äckligt snabbmatsställe och åt en smörgås som var torr och ganska tråkig. När jag väl hade ätit min smörgås tog jag en rulltrappa upp mot gaterna och det första jag ser är en juicebar med ljuvliga smörgåsar och smoothies… Alltså sån osis haha, jag skulle ju mycket hellre ha ätit en lite godare smörgås. Men sånt händer, jag köper kanske med mig en smoothie före jag stiger på flyget. Vi hörs i Holland igen! 🙂

Kommentera

