Gone skiing!

Så var det äntligen dags att åka till Alperna! Som jag har längtat, jag får ju både träffa hela min familj för första gången på två månader och så får jag skida igen. Jag var för två vintrar sedan i St. Anton och jobbade som skidguide i en säsong och ända sedan dess har skidåkning stått mig lite extra nära. Det som jag älskar mest med våra skidsemestrar är att vi får vara hela familjen tillsammans och göra något som vi alla älskar och äta och dricka gott.

Nu är jag på flygfältet och mitt flyg går 9:35 om allt går som det skall. Så träffar jag resten av familjen på Milanos flygfält. Panda flyger in från Stockholm och resten av familjen kommer från Helsingfors och vi landar alla inom en halvtimme. Ganska kul 🙂 Jag skall försöka blogga under veckan, men vad jag minns från förra året så var wi-fit på hotellet riktigt uselt så jag tänker inte sitta i timmar och försöka ladda upp inlägg, den tiden tillbringar jag hellre med familjen!

Ciao ciao, vi hörs när vi hörs! 🙂

img_0716

Kommentera

