Vad har fredagen bestått av hittills?

Jaa hörni, det har äntligen blivit dags för detta statistiksnille att sätta sig ner och börja grubbla över graduns resultatdel. Vi hade igår en träff med min gradugrupp och handledare och vi gick igenom vad det är vi skall göra nu. Jag är ju inte hemskt bra på statistik och jag är jätte osäker på mig själv då det gäller statistik så denna del har varit den jag har fasat mest för. Men i två dagar har jag suttit i skolan nu och jobbat och jag måste säga att det inte ens har varit så farligt! Nu hoppas vi bara att jag har gjort rätt från början och inte måste göra om allt…

Eftersom vi imorgon åker till Cervinia har jag varit tvungen att köpa hårspray, torrschampoo och annan kosmetik. Då jag köpte min hårspray fick jag en hårmousse på köpet och gud vad den är bra!! Mitt hår har fått ett helt annat lyft och stadga och det är så skönt. Nu under vintern blir mitt hår så elektriskt och platt så då jag skall ha det löst blir det snyggt ungefär 1 gång av 5… Så nu har jag suttit och O:at och A:at mig över mitt fluffiga hår haha!

Ungefär så har dagen sett ut hittills. Så har jag också hunnit träna, stryka och packa inför imorgon. Förhoppningsvis kommer Bart hem snart, då skall vi bunkra upp åt honom för nästa vecka då han är gräsänkling och så skall vi laga extra god middag. Puss och hej!

Kommentera

