Puss och kram

Alltså finns det något bättre än när någon ligger och snusar en i nacken? Nee, inte i varje fall om klockan visar läggdags eller weekendmorgon då det inte är bråttom någonstans. Det är alltid lite jobbigt att åka ifrån Bart, speciellt den här gången då jag vet hur gärna han verkligen vill hänga med. Han håller god min, men innerst inne tror jag att han skulle vilja stampa i marken och ropa att han också vill åka och skida! Men jag har sagt att vi nästa vinter skall åka någonstans tillsammans och skida!

Nu skall jag pussa Bart lite extra och njuta av kvällen!

Kommentera

