Food good for the soul

Hahahah detta gäller så mig! Jag älskar kolhydrater allt för mycket för att någonsin ge upp dem. Med tanke på att mitt morgonmål antingen (99 gånger av 100) består av gröt eller rågbröd, ibland både och, så skulle det vara ganska svårt för mig att överge kolhydrater helt och hållet. Och tänk vad mycket gott det är som innehåller kolhydrater, risotto, pasta, pizza och pyttipanna. Allt med måtta förstås, men jag säger ändå, tummen upp för kolhydrater

Den egentliga orsaken varför jag började skriva om kolhydrater in the first place är att vi åt världens godaste lasagne idag. Det finns få maträtter som gör mig lika nöjd och glad som en ordentlig pastarätt. Det kommer ju då ganska passande att vi åker med familjen till Italien på lördag, då skall jag fylla magen med massa pasta. MMMMM!

Kommentera

