Bulla och Call the Midwife

Det må vara fastlagstisdag idag, men jag kör ändå på kanelbulla istället för en fastlagsbulla. Jag har haft en ganska slö dag och kännt mig ganska rastlös samtidigt som jag har kännt mig väldigt trött i kroppen så jag tänkte att jag var värd min bulla idag. Just nu sitter jag som sagt och njuter av min bulla och ser på Call the Midwife. Gillar du the Crown och Downton Abbey gillar du högst troligt också den serien. Jag gillar den skarpt i varje fall! 🙂 

Bart har skola ikväll så idag får jag äta precis vad jag vill. Det betyder att det blir fyllda batater och grönkål, wippiieee!

Kommentera

