Måndagsgrått

img_0564God morgon måndag! Nee alltså, vädret har verkligen inte varit på vår sida de senaste dagarna, och inte de kommande dagarna heller för den delen. Regnet piskar mot fönstren och det är fortfarande jätte blåsigt ute. USCH jag orkar inte med den här blåsten längre, jag verkligen hatar blåsigt väder!

Men jag skall försöka vara produktiv idag och skriva på gradun, göra hemmajomppa och börja planera min packning för på lördag åker vi med familjen till CERVINIA! ❤ Så trots att vädret här nu för tillfället är riktigt kasst kan jag ändå inte riktigt klaga då jag får stå på skidor om 6 dagar. Oj vad jag längtar! Ha en fin start på veckan!

Kommentera

