Kvällsmys

Bart måste jobba lite ikväll så jag tog datorn och lade mig på vår säng för att läsa bloggar och se på Netflix. Jag älskar vår lägenhet för den är lite avskild så en kan jobba ostört i vardagsrummet och den andra kan hänga i sovrummet, men ändå är den så öppen att man aldrig känner sig ensam. Jag låg och myste med Boefie, han doftar så gott lavendel så jag älskar att ha honom liggandes på bröstet för då kan jag känna lavendeldoften hela tiden. Boefie har lite blivit som en familjemedlem, då Bart är borta får han ligga bredvid mig i sängen och när jag är borta får han ligga bredvid Bart. Han ger lite trygghet, vår söta Boefie.

Men nu är det dags att byta om till pjamas, tvätta ansiktet och krypa till kojs. Jag har haft världens slöaste dag idag, jag tror jag till och med har varit slöare än då jag har krabbis haha. Men ibland är det väl helt okej att ha ordentliga slödagar, och imorgon kommer dagen inte att se likadan ut i varje fall. Sov gott! ❤

Kommentera

