Att vakna med tårar i ögonen

img_4036Inatt sov jag inget vidare. Jag drömde en massa lustiga drömmar såsom att Pappa skadade sig och så var jag plötsligt i Asien på 1500-talet och bodde i ett tält med en massa människor och som pricken på i:et drömde jag att Mamma hade dött. Jag vaknar av att jag låg och grät i sängen, jag låg verkligen och storbölade. Jag har aldrig tidigare vaknat av att jag har gråtit i sömnen, det var ganska surrealistiskt och jag trodde till en början att jag också bara grät i sömnen. Jag kände att jag genast måste ringa Mamma och när jag väl hade pratat med henne kändes det bättre, fina mams ❤

Annars har jag haft en helt ledig dag och den dagen kom ganska lägligt med tanke på det otroligt dåliga vädret här idag. Vinden viner som aldrig förr och regnet piskar mot fönstren. Så istället för att gå ut idag har jag pratat länge med Panda, tittat på Paradise Hotel och läst bloggar. Nu börjar dock dagen bli lite utdragen så nu skulle Bart snart få komma hem från jobbet hehe… 🙂 Imorron ere freeeda, mmmmmm!

Kommentera

