Drömmigt

bilder från min Pinterest

Jag var ganska sen med att börja använda Pinterest. Jag förstod inte riktigt grejen med det hela och tyckte bara att det var lite jobbigt att börja använda en ny app när det redan fanns så många andra. Men när jag visste att jag skulle flytta hemifrån och skulle få börja inreda själv så tänkte jag att det kanske var dags att ge Pinterest en chans. Och gud om jag inte fastnade i det träsket haha…

Nu sitter jag dagligen och söker klädinspiration, dreglar över mina drömväskor, goda recept då jag är fantasilös och inte kommer på något att laga till middag, och massa fina bilder i allmänhet. Jag vet att jag aldrig kommer att få till lika drömmiga bilder som jag pinnar på Pinterest, men det är i varje fall roligt att bli inspirerad och motiverad att i varje fall försöka kopiera en snygg look, laga god mat enligt ett recept eller stylea hemmet på ett visst sätt.

Nu när våren är runt hörnet skall jag börja söka fram lite klädinspis och så vill jag också börja söka fram inspiration inför sommarens resa till Grekland. Jag ser redan så mycket fram emot att få klä mig i tunnare kläder och färre lager. Kanske det får bli en alldeles skild ny mapp på Pinterest för vår- och sommarinspiration 🙂

Kommentera

