Stormväder

Här är otroligt dåligt väder för tillfället. Det känns som natt och dag mellan de senaste dagarna och idag. Igår satt jag ute på balkongen och njöt av sol och 10 grader medan det idag är gråare än grått, regnigt och grym vind. Då jag cyklade till gymmet höll jag på att flyga av cykeln då vinden var så stark. Jag har bestämt mig för att inte gå ut före fredag haha!

Nu när det blev lite värre väder igen så skall det smaka så gott ikväll med soppan som jag lagade igår. Det fick bli favorit i repris dvs. soppa på butternut squash (för typ 100:de gången haha), men varför ändra på ett fungerande koncept? Jag tänkte eventuellt laga grönkålschips till soppan ikväll, det är så gott att ha något crunchy till den. Nu skall jag återgå till min nyaste underhållning, gamla Paradise Hotel avsnitt hahah! Tjatja!

Kommentera

