20 februari

Så var måndagen här igen. Jag har en ganska händelselös vecka på kommande så jag är inte så taggad inför den här veckan, men jag skall försöka göra det bästa av situationen 🙂 Jag har redan hunnit dammsuga hela lägenheten så nu känns den riktigt fräsch igen. Det är otroligt hur snabbt det blir dammigt här inne, det känns som att det enda jag gör är torkar damm här inne hahaha!

Idag skall jag eventuellt träffa min kusin Alec och så skulle jag vilja ta mig till gymmet i något skede. Tyvärr är vädret riktigt piss för tillfället, hård vind och vågrätt regn… Så om detta håller i sig tänker jag inte frivilligt cykla sammanlagt 40 minuter till gymmet, då får det istället bli hemmagym :)) Ha en bra start på veckan! 🙂

Kommentera

