En helt vanlig kväll

Så här såg gårdagskvällen ut för min del. Efter skolan igår cyklade jag till gymmet och körde ett jätte skönt pass. Det är så konstigt, ibland är jag jätte motiverad att bara gå till gymmet, men ibland tycker jag det är det tråkigaste i världen och istället måste gå på jomppatimmar för att jag skall orka dra mig till gymmet. Nu är jag i varje fall i en sådan period då jag tycker gymmet i sig är roligt, hoppas det håller i sig. Det är så mycket lättare att inte alltid behöva passa vissa timmar utan istället kunna gå i princip när som helst.

Så cyklade jag hem i medvind, tjohooo! Allt som oftast har jag motvind då jag måste cykla hem från gymmet och det är riktigt hemskt. När jag är hungrig och benen är trötta efter gymmet är det ganska tacksamt att ha medvind, då slipper jag att bli arg och gråtfärdig.

Bart var borta igår kväll så jag åt en stor sallad med batat, spenat, bruna bönor och feta. MMMMM. Jag har fått total dille på batat, jag vill äta det varje dag och i flera olika former haha! Så har ju Paradise Hotel börjat igen så det måste jag ju kolla på trots att det är riktigt dålig underhållning. Hur är det möjligt att man bara fortsätter kolla på en serie trots att det egentligen är så otroligt dåligt?!

Hoppas ni också hade en skön kväll, idag blir det andra bullar med födelsedagskalas i Leidschendam för Barts bror Jeroen. HEJJJ holländska födelsedagsringen haha!

Kommentera

