Bilder som får mig att känna…

Bilder som får mig att känna mig inspirerad. Attan om man alltid skulle kunna vara streetsnygg… Jag skulle speciellt vilja ha tjejen till högers svarta ärmlösa topp. img_0549En bild som får mig att känna hunger. Oj, vad det skulle vara gott med en riktigt god pizza ikväll. Vi bor alldeles vid en pizzeria som faktist lagar riktigt god pizza, jag vill snart bjuda över vänner på pizzaparty, skumppa och öl!

Bilder som får mig att känna resefeber. Och då snackar jag sol-, skid- och stadssemester. Som tur har jag de facto en resa på kommande i varje kategori, hurra! Till Cervinia åker vi med familjen om två veckor, till London åker jag med Bart om 4 veckor och så åker vi till Grekland i augusti, jassss!

img_0553En bild som får mig att känna mig redo för vår och sommar. Jag är så otroligt trött på mina boots, vinterjackor och halsdukar. Jag vill börja ta fram mina sommarkläder, gå i läderjacka och t-shirt, använda mina sneakers och espadriller och sitta på vår balkong i gassande sol. Vi får hoppas att våren hittar till Holland snart, I’M SO READY FOR YOU!

Bilder som får mig att känna eufori och avund. Alltså så vackra klänningar båda två som jag vet att aldrig kommer att bli mina, därför båda känslorna för dessa två bilder. Speciellt den vita är så vacker!

img_0554En bild som får mig att känna längtan. Jag längtar redan till nästa gång då det vankas brunch. Jag tror jag måste föreslå åt Bart att vi antingen skall fixa ihop en stor brunch under veckoslutet eller åka in till Amsterdam något veckoslut för att äta en dunderbrunch. Åååh vad jag längtar!

 

Kommentera

