Moln som spunnet socker

Nu har jag landat hemma i Holland igen! Dagen började kanske inte på bästa möjliga sätt, Mamma och jag försov oss rejält. Jag vaknade 6.20 då vi egentligen skulle sätta oss i bilen 6.15… Så jag flög upp, väckte Mamma och så packade vi ihop mig på 10 minuter och styrde nosen mot flygfältet. Som tur hann jag ändå i god tid och behövde inte stressa desto mera. Men dagen brukar ju alltid bli lite avig då man har försovit sig…

Flygningen gick riktigt bra. Jag hade fönsterplats vilket jag var jätte glad över för då fick jag se de vackra molnen i morgonsolen. Jag satt och fotade som en galning haha! Dessutom hade jag ingen bredvid mig vilket ju alltid är extra skönt.

Nu är jag hemma i lägenheten och så småningom skall jag börja dra mig mot skolan för min sista labbtur. Efter skolan tänker jag cykla till gymmet och på kvällen äta gott och skriva blogginlägg 🙂 Ha en fin dag!

Kommentera

