De senaste dagarna genom min iPhone

tisdag var det ju alla hjärtans dag så jag försökte vara glad hela dagen, skicka massa hjärt-meddelanden åt alla håll och kramas lite extra. Så var det ju så härligt väder också så det gjorde mig extra lycklig. Tack vare det ljuvliga vädret kastade solen in ett härligt ljus in i matsalen i villan, bara titta hur härligt det ser ut! Mamma, Jacce, Ronja och jag tog oss ut i  solskenet. Termometern visade 7 grader och solen värmde ansiktet riktigt härligt. Vi bara måste slå oss ner i solen ett tag, det var för skönt för att promenera vidare genast hahah!Härliga Norrmark! ❤ Vilken årstid jag än är där blir jag alltid lika paff över hur vackert det kan vara där, jag lyckas på något sätt glömma det varje gång… På onsdag började jag dagen med att gå till gymmet. Då jag är i Finland är ju det enda gymmet jag kan gå till på Norrmark så det är alltid skönt att ibland få röra på sig lite extra. Dessutom äter jag nu alltid så mycket när jag är i Finland (mmmm Mammas mat <3) så det gör alldeles gott att gå till gymmet nu och då haha! Så körde vi hem från Norrmark och jag gick på middag med Sofia och Naomi till the Cock. Det var så härligt att sitta ner bara vi tre och prepla bort flera timmar. Vi pratade om allt vad som har hänt sedan vi sågs senast, att jobba för mycket, det olyckliga året 2016 och hur den inkommande sommaren kommer att se ut. Förhoppningsvis kommer de och hälsar på mig, det skulle vara TOP!

Det var min tisdag och onsdag det. Förutom det här hann jag också med att köpa enorma mängder rågbröd, choko och halloumi, så hälsade jag på hos Momi och så läste jag slut den nyaste Lars Kepler-boken. Så sov jag långa nätter och tog sköna tupplurar ❤ Det var verkligen en välbehövlig snabbvisit hemma i Finland!

3 reaktioner på ”De senaste dagarna genom min iPhone

Kommentera

