Promenad genom Norrmarks bruk

img_0467img_0470img_0472Då jag är på Norrmark brukar jag alltid röra på mig och vara ute mer än jag brukar hemma. Här är omgivningen så otroligt vacker att det känns bra att gå ut varje dag, och så är det ju mycket trevligare att vara nära naturen när man promenerar istället för en tråkig asvaltväg. Idag tog vi en 40-minuters tur med hunden och det var så skönt, nu kan man med lugnt samvete ligga på soffan och läsa resten av kvällen! 🙂

Norrmark är ju ett ställe som ligger mig otroligt nära hjärtat. Här kan jag alltid slappna av, sova gott och äta gott utan att känna några bekymmer. Det är helt enkelt hakuna matata filosofin som gäller här för mig. Ikväll skall vi äta hjort, batatfranskisar och halloumi och så skall vi säkert se på en film. Mysdag delux! Vi hörs igen finisar! 🙂

Kommentera

