Dags för fest!

Hej på er! Jag har haft en väldigt lugn och skön morgon för mig själv. Bart har varit borta ända sedan torsdag morgon så jag har fått göra allt i egen takt, ganska skönt med jämna mellanrum! 🙂

Idag skall vi åka till Rotterdam för att fira Barts mosters 60-års dag. Först skall vi åka speedboat, sen checka in på hotell, göra oss klara och så kan fireriet påriktigt börja! Jag skall ha på mig min nya blomskjorta och svarta kostymbyxor with a twist. Jag skall försöka ta bilder så jag kan visa er byxorna för de är så coola! Nu skall jag packa ihop det sista och så skall jag börja ta mig mot Leidschendam! Happy weekend! 🙂

Kommentera

