Saker jag skulle vilja ha i vår lägenhet

Alltså titta en så fin vas! Nu när det snart blir tulpansäsong här vill jag köpa massa fina tulpaner och de skulle bli så otroligt fina i den här vasen! Ni hittar den hos Marimekko.

Jag skulle vilja ha nya gardiner. Våra fungerar tillsvidare bra men jag tycker inte riktigt om tyget och de var redan här då vi flyttade in så vi behövde inte fixa gardiner right away. Jag tror gardinuppköp (och bordduksuppköp) får bli ett projekt när Mamma kommer nästa gång hit och hälsar på :)) Så skulle jag också villa ha en tavla ovanför vår soffa. Vår vägg är för tillfället så tom och lite småtråkig… Jag skulle vilja ha en mer abstrakt tavla (som den ovan) med en liten färgklick så att den skulle pigga upp lite. Jag måste försöka spana in någon fin tavla!

För övrigt har vi nu (eller okej det var Bart) hängt upp hyllor och en klädstång i vårt extra rum. ÄNTLIGEN! Så nu har vi mer förvaringsutrymme för lakan och handdukar så nu börjar Bart förhoppningsvis också städa bort sina kläder då han nu fick en extra byrålåda haha!

Kommentera

