6 månader i Holland

IMG_2851Idag har det gått 6 månader sedan jag hoppade ur bilen framför vår lägenhet med mitt pick och pack. Tänk, 6 månader! Egentligen känns det som att jag har bott här längre än det. Men vad har hänt under de senaste 6 månaderna?img_2941Jag har förstås skaffat cykelIMG_3098Jag har gått otaliga gånger runt golfbanan, ååh vad jag längtar att det kommer att se ut såhär igen!IMG_3141Vi har sett vackra UtrechtIMG_3396Jag har börjat en ny skola och fått nya vänner (trots att det var en lite trög start)

Jag har haft både Mamma och Jacce här på besök ❤

img_3807Jag har börjat skriva graduimg_4287Vi blev med Boefie

Jag firade min första 3de Oktober och Sinterklaas

img_4900Jag har fått praktikplats, TJOHOO! (mer om det senare)img_4965Vi har ätit en massa goda bruncher i Amsterdam, MUMS!

Jag har köpt massa härliga (och billiga) blommor 

Finns det något ni skulle vilja läsa mer om Holland eller hur något fungerar här? Kommentera gärna eller skicka ett meddelande åt mig så kan jag kanske skriva om det! 🙂

Kommentera

