de Bonte Koe

Processed with VSCO with f2 preset

de Bonte Koe – Hooglandsekerkkoorsteeg 13, Leiden (ALLTSÅ en sån adress haha!)

Igår träffades jag med Emma och Carolien och gick till de Bonte Koe på ett par öl (okej cider för min del igen då). Jag hade hört massa gott om baren så jag såg verkligen fram emot att gå dit. Och baren var verkligen super kiva, ganska liten men ändå jätte mysig och det spelades ingen musik så man kunde bra prata. Lite kallt var det, men det är det överallt här i Holland för tillfället, de isolerar tydligen inte så bra här haha! Jag har hört att de serverar riktigt bra hamburgare här, så de skall jag föreslå åt Bart att vi någon gång skall testa! 🙂
Processed with VSCO with f2 presetJag älskar att det här i typ alla barer serveras bra snacks! Jag som tycker om att dela på smårätter tycker också om att äta något smått då jag är ute. Jag älskar t.ex. att äta popcorn då jag dricker skumppa haha! Igår blev vi lite småsugna på något att äta så vi beställde in en minisalami och det var just tillräckligt och passligt i den stunden. Heja barer som säljer bra snacks! 🙂

Kommentera

