Glitterskor

Processed with VSCO with f2 presetDen senaste veckan har jag levat så som jag skulle ha flera tusen på kontot och spenderat pengar på massa saker. Egentligen har jag ju inte sådana pengar, men när jag såg dessa skor på Mangos nätsida (dessutom för halva priiiseeet) i min lilla PMS-dimma så bara måste jag klicka hem dem! Egentligen är de mer roséguldiga än de ser ut på bilden, så söta hihi.

Jag är en som egentligen inte gillar att gå i klackar, men dessa är just perfekt höjd för att jag skall orka gå i dem en lite längre tid utan att bli trött om fötterna. Dessutom kan de vara lite mer vardagliga med tanke på att de just inte är så höga, då är inte tröskeln inte lika hög för att klä på sig klackar. Längtar redan till våren och sommaren då jag tänker stylea dem med blåa lite lösa jeans och en vit skjorta eller med min nya Massimo Dutti skjorta som jag visade för ett par dagar sedan. Kanske de får glida på redan på lördag på födelsedagsfirandet 💛

En reaktion på ”Glitterskor

Kommentera

