Vecka 6

img_5136Hej på er och glad måndag! Jag är faktiskt mer taggad inför den här veckan än jag var för ett par dagar sedan, den ser ut att bli mer händelserik än jag hade trott. Skall vi se vad jag har för mig den här veckan?

  • Måndag: Idag började vi med våra graduexperiment så jag sitter i labbet hela dagen och övervakar våra deltagare. Efter labbet tänker jag cykla till gymmet för att gå på jomppa och till middag tänker jag laga stora quesadillas.
  • Tisdag: Jag skall måla lådan som täcker tuben som kommer ut ur vår köksfläkt, träna och på kvällen åker jag till Haag för att äta middag med Bart och så skall vi gå på pubquiz med Barts kompisar.
  • Onsdag: Jag har ingenting speciellt inplanerat förutom att jag skall ses med Emma och Carolien på kvällen och troligtvis gå och äta någonstans, kul!
  • Torsdag: På torsdag skall jag själv delta i ett  socialpsykologi experiment i skolan och så har jag labb från 13-17. Bart är på kurs från torsdag till lördag så jag tänker laga något gott som inte han gillar, såsom fyllda batater till exempel 🙂
  • Fredag: Rekrytera deltagare för vårt experiment hela förmiddagen och så har jag inget speciellt inplanerat. Kanske jag tar mig en tur till gymmet och så tänker jag bara ta det lugnt inför lördagens festligheter och packa inför Finland
  • Lördag: På lördag skall vi fira Barts mosters 60-års dag i Rotterdam. Vi börjar med att åka speedboat i hamnen och så skall vi bo på hotell och fira henne hela lördagen. Det skall bli kul 🙂
  • Söndag: Vi vaknar på hotellet, äter morgonmål och så kör vi hem för att packa det sista inför FINLAND ❤ Vid 19-tiden går mitt flyg och så landar jag sent på kvällen. Sen skall jag krama om min familj och hunden!
Kommentera

