Pyjamasskjortan

Jag älskar snygga pyjamasar, men jag trodde inte att jag ändå skulle falla för pyjamastrenden som redan har varit pop en tid. Nå nu har jag ändå gjort det hahah! Vi åkte till Haag igår med Bart för att köpa några födelsedagsgåvor och väl inne på Massimo Dutti sprang jag in i denna reade pyjamasskjorta. Vips stod jag med skjortan vid kassan och så fick den hänga med hem. Till och med Bart hejade starkt på den här så då är det alltid ett gott tecken på att man har hittat något fint 🙂 Det hörde till ett par byxor i samma mönster, men tyvärr var de för långa på mig så de fick bli kvar, men oj vad glad jag är över skjortan ändå! Den kommer och passa fint året runt och jag ser redan fram emot att klä mig i den.

Kommentera

