Enkla knep för att lura sig själv

Idag när jag steg upp tänkte jag ”Nee fan, idag tänker jag inte låta PMSen styra min dag” så fastän jag inte har något speciellt att göra idag sminkade jag mig och klädde på mig lite finare kläder än huppare och springbyxor hahah. Redan det gör att jag känner mig lite bättre. Man kan ju i varje fall försöka lura PMSen hehe 🙂

Idag har jag deadline för min thesis proposal, dvs. inledningen och metoden skall bli klara och så skall jag skriva en tidsplan för resten av våren. När jag är klar med det tänker jag cykla till fredagsmarknaden som är runt hörnet och köpa billiga avokadon och blommor för att kickstarta veckoslutet. Vad har ni för planer för idag? Puss och kram!

Kommentera

