Dags att kickstarta weekenden

Processed with VSCO with f2 presetGud så stor skillnad det har varit mellan gårdagen och idag, det är som jag skulle vara en annan människa! När jag tog en paus från graduskrivandet cyklade jag till fredagsmarknaden och solen sken och det var varmt ute. Hur härligt är det inte att ha 11 grader och sol i början på februari?

Så kom jag fram till marknaden och köpte avokadon, koriander och lime. Jag skall laga thaihönssoppa ikväll och då behövs det mycket koriander och lime 🙂 Helt galet, allt jag köpte kostade hela 2€?! Jag kunde inte låta bli att köpa tulpaner fredagen till ära. Jag fick dessutom fyra buketter för ett riktigt bra pris så de fick hänga med hem. Den här gången blev det två buketter orangea tulpaner och två buketter röda tulpaner med gula ändor. De är så vackra då de slår ut! ❤ Processed with VSCO with f2 presetSå åt jag en dunderlunch med batat, avokado, mozzarella, prosciutto och sallad. MUMS! Nu kan jag glatt välkomna veckoslutet 🙂

Kommentera

