Forever hungry

Alltså det här har varit så jag idag HELA dagen. Fastän jag åt stort morgonmål och stor lunch var jag hungrig en timme senare. Det blev ju inte bättre när jag bara satt hemma idag och hade väldigt tråkigt, då satt jag och tänkte på mat ännu mer än normalt haha! 

Men så fick jag nog och gick ut och springa och gud så skönt det är nu efteråt! Jag är så stolt över mig själv att jag gick ut, jag hade en konstig känsla i kroppen som både skrek efter motion men samtidigt också bara ville ligga på soffan. Men idag vann motionen hahaaa! Nu skall jag laga en tzatziki för ikväll och förbereda middag, hihiii äntligen dags för middag! :))) tjatja!

Kommentera

