Sista januari

Hej på er! Jag har hittat hem igen efter fyra timmar rekryterande i skolan. För att vara ärlig skulle jag nog inte vara hemskt duktig på ett ordentligt säljarjobb, som jag tidigare nämnde blir jag så obekväm då jag måste försöka pusha någon att göra något den inte vill. Jag känner det här främst eftersom jag själv hatar då någon tvingar mig att göra något jag verkligen inte vill.

Menmen, många deltagare har vi redan rekryterat så det känns jätte bra ändå! 🙂 Att rekrytera människor och springa upp och ner för fem våningar i fyra timmar gjorde mig riktigt hungrig så jag cyklade fort hem och slängde ihop en lunch på babymakaroner (hur kan det vara så löjligt gott), tomater, spenat stekt i vitlök och soja och mozzarella. Så toppade jag allt med sesamfrön, jag har fått dille på det för jag slänger det på allt hahah. Nu skall jag sätta på en skön musiklista och finslipa på gradun. Idag tror jag det får bli pausdag från träningen, jag känner mig riktigt trött i benen efter gårdagens mördarpass så jag tänker hålla mig på soffan ikväll hihi 🙂

Kommentera

