I wouldn’t mind…

Det här matbordet och stolarna

Någondera av de här väskorna (eller båda hehe)

En resa till värmen, jag känner mig för tillfället så blek och ful

Sådan temperatur att man kan gå med bara ben eller bara armar (och ett par Levis-jeans)

Andra saker som skulle göra mig lycklig just nu:

  • Avokado
  • Ett varmt och långt bad
  • Ha min familj här hos mig
  • Sol
  • En slet hy
  • Raclette
  • Fräscha blommor
  • Ett nystädat hem
  • Gos med Ronja
  • Brunch (hahah jag vet att klockan är 7 på kvällen…)
  • Möjlighet att läsa nyaste Lars Kepler
  • Varma nypoppade popcorn med herbamare

 

Kommentera

