Graduexperimenten närmar sig

Hejs! Jag har parkerat mig på soffan efter fyra timmars rekryterande i skolan. Vi skall nästa vecka börja med våra gradutester i labbet så vi måste den här veckan försöka hitta 240 deltagare. Jag som inte tycker om att sälja saker och ”tvinga människor” att göra något de inte vill, är alltid så obekväm då jag måste göra något sånt. Men som tur har vi redan skrapat ihop rejält med deltagare så det borde inte vara något problem 🙂

Samma sak gäller imorgon, onsdag och torsdag, så jag har inte en så väldigt spännande vecka på kommande för att vara ärlig. Jag hatar tråkiga veckor då jag inte har något roligt att se fram emot… Dessutom skall min thesis proposal bli färdig den här veckan och skickas in på fredag så jag måste nog börja jobba på den nu så att jag kan gå på en jomppa som börjar kl. 17. Ha en fin start på veckan! 🙂

Kommentera

