Glad fredag!

Godmorgon på er! Jag sitter för tillfället på tåget påväg till Amsterdam för min sista intervju inför min potentiella praktikplats som börjar kl. 10. Jag skall inte ljuga, processen har varit lång och svårare än jag hade förväntat mig, men jag vill verkligen ha det här jobbet så jag hoppas att idag går bra. Det skulle kännas så snopet att snubbla rakt framför mållinjen… Men positive thinking så kanske jag lyckas! 🙂

Efter intervjun tänker jag stanna i Amsterdam och försöka hitta en klänning inför Barts mosters 60-års party som går av stapeln om ett par veckor. Jag kommer inte ihåg när jag senast skulle ha köpt en klänning så jag hoppas att jag skulle hitta något fint. Ha en riktigt fin start på dagen och håll tummarna för mig! 🙂

Kommentera

