Kusiner

Nu när jag skrev om Elisabeth började jag sakna alla mina andra kusiner så otroligt mycket! Jag och mina syskon är så otroligt lyckligt lottade med härliga kusiner som vi kommer så bra överens med och alltid kan ha roligt med.

7Hansos 40-års Great Gatsby-party78Mission klippa Turres hår på Hangö regattan32Middag på lande

56Yrt på Biskopsö47Lekdag på lande

Jag måste också säga att jag är så otroligt stolt över mina kusiner. En jobbar i Dubai, en annan har rest jorden runt, en jobbar för ett jätte coolt företag och får åka på spännande konferenser och en annan har lyckats knipa en otrolig studieplats inte en, utan två gånger! Och detta är ju inte ens alla mina kusiner utan bara en bråkdel!

Jag kan verkligen säga att jag ser upp till alla mina kusiner på ett eller annat sätt. En är den snällaste och mest omtänksamma jag känner och en annan är sjukt bra på sitt jobb och blir erbjuden otroliga jobb stup i kvarten. En har otrolig självdisciplin och jobbar massor vid sidan om studierna medan en annan inte tar någon stress i livet och jobbar långa nattskift och gillar det. En får mig att stanna upp och verkligen fundera vad jag vill här i livet och en annan får mig alltid att skratta. Något som vi alla har gemensamt är att vi alla tycker om att ha roligt och det är det viktigaste tycker jag! Puss och kram på er alla fina kusiner, ni är välkomna hit när som helst! ❤

Kommentera

