Ett härligt soligt veckoslut

Hej på er sötisar! Har ni haft ett fint veckoslut? Jag har haft ett härligt veckoslut utan några måsten kring skolan och det har varit så skönt! Igår vaknade jag av att solen lyste in i vårt sovrum, alltså det är bland det härligaste jag vet på en veckoslutsmorgon. Mörkret gör mig otroligt morgontrött så jag uppskattar verkligen då jag får stiga upp när det ännu är ljust. Funderar på att ta en lite längre sovmorgon imorgon hehe… Igår åkte Bart, Barts mamma och jag till en enorm outlet som heter Batavia stad. Jag hade förväntat mig en stor indoor mall men istället gick man ute och alla butiker var inne i små söta hus. Och där fanns alla märken man kunde tänka sig, Nike, Adidas, Puma, Armani, Gant, Uggs osv. Jag köpte två tidlösa skjortor från Ralph Lauren för 50 €! Vanligtvis kostar de 120€ styck så jag tänkte att jag bara måste slå till. Jag har en längre tid funderat på att köpa en vit-grå randig skjorta så den måste jag haffa och den gröna var lite mer spontan, men den kommer att bli så snygg på sommaren då man är lite brun och till ett par vita shorts 🙂

Resten av kvällen tog vi det bara lugnt, lagade en god pasta, såg på film och lade oss tidigt. Idag har vi varit i Amsterdam på brunch, men mer om det i ett skilt inlägg. Ha en fin fortsättning på söndagen! ❤

Kommentera

