Statistiken är över!

Hipp hurra! Nu är äntligen den hemska statistiktenten över och jag har dessutom högst antagligt kommit igenom den. YAAAASSS! Jag tror att jag aldrig har varit så nervös över att inte klara en tent, jag visste nämligen att jag verkligen inte vill skriva den tenten igen… Min nästa och sista tent är någon gång i slutet på maj/början på juni så nu kan jag sätta all energi på att skriva gradun.

När tenten var över gick vi på borrel med några från min linje och det var verkligen jätte kiva! Vi kom fram till att vi måste ses oftare och ha roligt tillsammans och det tackar jag inte nej till! Det känns verkligen som att jag börjar komma mer och mer in i gänget, hurra! 🙂 Nästa onsdag skall vi ses igen och gå på International night i Einstein, en bar mitt i Leiden där det organiseras en kväll för alla  internationella studerande så man kan umgås och hitta nya vänner. Kanske på tiden för mig att dra mig dit, jag har ju ändå bott här i nästan 6 månader hehe…

Kommentera

